Menadżer Serwisu Multi / Auto oraz Fakturka umożliwiają import danych z innych programów. Dzięki temu przejście z innej aplikacji na naszą będzie łatwiejsze, a niezbędne dane mogą zostać przeniesione bez konieczności ich ponownego wprowadzania.
Program umożliwia zdefiniowanie wzorców różnych dokumentów, umów i gwarancji, które można wydrukować. Taki wydruk, oprócz wprowadzonych tekstów może automatycznie pobierać dane o kontrahencie, urządzeniu czy umowie. Dzięki temu można drukować różne dokumenty o dowolnej treści i ilości stron bez konieczności przenoszenia danych np. do edytora tekstu.
Program Menadżer Serwisu Multi / Auto daje możliwość wysyłania wiadomości SMS do klientów i kontrahentów, Aby skorzystać z tej opcji, należy wykupić usługę bramki SMS oraz poprawnie ją skonfigurować.
Koniec z ręcznym wpisywaniem stanów liczników dzierżawionych maszyn? Nigdy więcej całodziennego dzwonienia do klientów z prośbą o ich podanie? To nie sen :) To efekt współpracy Menadżera Serwisu Ksero z V-Maintenance.
Głównym zadaniem współpracy dwóch programów jest zautomatyzowanie procesów rozliczania umów CPC oraz serwisowych drukarek i kopiarek. Ma to zaoszczędzić wiele godzin pracy, które są niezbędne do wprowadzenia nowych stanów liczników. Jak to działa?
Jeżeli masz już zainstalowanego Menadżera Serwisu Multi lub KSERO oraz serwer Firebird, lub posiadasz dostęp do zdalnego serwera na innym komputerze, możesz rozpocząć pracę.
Kontrahenci to coś bardzo ważnego w działalności każdej firmy. Zbieramy o nich informacje, aby współpraca była wygodna i owocna. Nasz program do serwisu Menadżer Serwisu umożliwia tworzenie bazy kontrahentów, która ułatwia pracę całej firmie.
Usługi naprawy urządzeń mogą być jednorazowe, lub cykliczne. Urządzenia naprawiane regularnie warto zapisać do bazy danych. Można je przyporządkować do klienta, a następnie tworzyć zlecenia naprawy. Ułatwia to zarządzanie usługami, przyjmowanie nowych zleceń i podejmowanie decyzji o dalszej ich eksploatacji przez klienta.
Zlecenia naprawy, które zakładamy w bazie danych pomagają nam lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki temu wiadomo jakie zlecenia są do realizacji, które zlecenia oczekują na części, a te zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą również historię napraw, którą można przeglądać i na podstawie której można podejmować decyzje o dalszej eksploatacji urządzenia.
Strona 1 z 2