Nasz program do serwisu Menadżer Serwisu pomaga firmom organizować pracę od 2004 roku.
Przez ten czas przeszedł wiele modyfikacji, przybyło wiele ulepszeń, zmienił swój wygląd. Wiele zmian zostało dokonanych w oparciu o potrzeby jego użytkowników.
Nasz program do zarządzania serwisem pracuje w wielu firmach w całej Polsce. Najwięcej użytkowników programu serwisowego jest w miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice, Zabrze, Bydgoszcz i wielu innych miastach, które można by długo wymieniać. Poniżej przedstawiamy kilka opinii na jego temat.
za darmo Wypróbuj nasz program serwisowy w swojej firmie.
Uratowała nas kobieca intuicja
Pamiętam czasy, gdy serwis działał w oparciu o notatki, które wkładało się do skrzyneczki, a potem rozkładało na biurku, żeby przydzielić zadania technikom. Fakturę wystawiał technik u klienta na samokopiujących drukach. A potem, w 2004 r. trafiliśmy na Menadżera Serwisu, który zdecydowanie usystematyzował nam pracę. Trochę czasu zajęło, co prawda, uzupełnienie bazy, ale późniejsza praca z programem wynagrodziła nam to z nawiązką. |
![]() |
W czasach zanim kupiliśmy Menadżera Serwisu, radziliśmy sobie prowadząc dokumentację serwisu w bazie Excel. A w zasadzie to już sobie przestawaliśmy radzić, bo przy 245 serwisowanych urządzeniach, sprawdzenie historii każdorazowo zajmowało technikowi ok 45 minut. Doprowadzało to wszystkich do szału! Zajmowało mnóstwo czasu, a w sprawach pilnych, kiedy klient pieklił się na linii, bywało gorąco.
Prowadzę duży serwis AGD w Krakowie. Współpracujemy z dużymi sieciami elektromarketów, dla których realizujemy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny wielu znanych marek. Trafiają też do nas klienci „z ulicy”. Przez lata używaliśmy do zarządzania serwisem aplikacji napisanej i pracującej pod starym DOSem. Jednak musieliśmy z niej zrezygnować po zmianie systemu operacyjnego w komputerach na nowszy, który już nie wspiera DOS-a. Trzeba było szybko zastąpić stare, sprawdzone rozwiązanie nowym. I to sprawnie, żeby nie zakłócić funkcjonowania firmy.
Menadżer Serwisu nie jest pierwszym oprogramowaniem,
o jakie opieramy zarządzanie firmą. Niestety, poprzednie narzędzie bardzo często ulegało awariom, a uzupełnianie utraconych danych zajmowało nam każdorazowo 2-3 dni. Nie mówiąc już o stresie, który przeżywali wszyscy pracownicy, kiedy pieczołowicie wprowadzane dane o klientach i naprawach nagle znikały. Jesteśmy prężnie działającym serwisem elektroniki i nie mogliśmy sobie pozwolić na takie awarie. Na Menadżerze Serwisu możemy pracować w chmurze, a możliwość regularnego robienia kopii zapasowych zabezpiecza nasze dane. Oszczędzamy mnóstwo czasu i nerwów.

Z firmą Serwisoft współpracujemy od czerwca 2014 roku, kiedy wdrożyliśmy program do zarządzania serwisem Menadżer Serwisu Multi. Szybko okazało się, iż była to trafna decyzja.

Euroimpex S.A. Autoryzowany Dystrybutor Sprzętu Nashuatec w Polsce wykorzystuje w swojej działalności oprogramowanie pod nazwą Menadżer Serwisu.

Top Serwis Sp.j. wykorzystuje program Menadżer Serwisu do obsługi działu serwisu z powodzeniem od 2012 roku. Po przejściu ze starego oprogramowania i upływie kilku miesięcy odczuliśmy zdumiewającą poprawę obsługi serwisowej naszych klientów.

Jako firma reprezentująca polski oddział japońskiego koncernu Sharp, bardzo dużą uwagę zwracamy na sprawne zarządzanie informacją w firmie, które ułatwia nam pracę i umożliwia utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta.

Korzystamy z oprogramowania „Menadżer Serwisu” od wielu lat. Program w ramach swojej funkcjonalności sprawuje się dobrze.
Obsługa serwisu sprzętu biurowego, gospodarki magazynowej oraz sprzedaży zarówno maszyn, materiałów eksploatacyjnych jak i usług w naszej firmie odbywa się w oparciu o system Menadżer Serwisu oraz Fakturka. System w znacznym stopniu usprawnił pracę poprzez zintegrowanie obiegu dokumentów , oraz scentralizowanie bazy danych.