Systemy alarmowe również trzeba regularnie serwisować
Dlatego jest sporo informacji do zapamiętania o każdym obiekcie. Typ centrali, ilość i rodzaj czujek, manipulatory, sygnalizatory, kody, nr telefonów. Jeśli pomnożymy to przez ilość obiektów to robi się prawdziwy zawrót głowy. Trzeba być dobrze zorganizowanym, aby to wszystko pamiętać i nie pogubić się. Dlatego stworzyliśmy program do serwisu instalacji alarmowych, który naprawdę działa. Wieloletnie doświadczenie w kierowaniu serwisem przełożyliśmy na produkt, który pomaga w codziennej pracy szefów serwisu i serwisantów. Będziesz miał stałą kontrolę nad zgłoszeniami napraw, wydrukujesz zlecenie, zrobisz kosztorys, a gdy klient będzie miał jakieś pretensje, będziesz w stanie wytłumaczyć co i kiedy było naprawiane.
Menadżer Serwisu Multi dla serwisu instalacji alarmowych posłuży jako:
- baza klientów, urządzeń i obiektów, zleceń serwisowych,
- program do fakturowania,
- program magazynowy,
- rejestracja kosztów,
- rozliczania z dostawcami oraz klientami, wezwania do zapłaty,
- rozliczanie serwisantów z pracy,
- kosztorysowanie napraw i ofert,
- planowanie serwisów,
- historia przeglądów i napraw systemu,
- powiadamianie o statusie zlecenia przez e-mail, SMS,
- eksport sprzedaży do pliku kontrolnego JPK.
Program serwisowy jest ciągle rozwijany, regularne aktualizacje udostępniają użytkownikom kolejne funkcje, które sami mogą zaproponować.
Zobacz nasz kanał na YouTube i obejrzyj filmy instruktażowe jak pracować z Menadżerem Serwisu Multi
Pobierz program Menadżer Serwisu Multi |
Pobierz instrukcję obsługi dla Menadżera Serwisu Multi |
Do pracy programu niezbędny jest serwer Firebird w wersji 2.5 lub wyższej. Pobierz dla Win32 lub Win64
Obejrzyj film jak zainstalować MS auto na swoim komputerze.