Zlecenia naprawy, które zakładamy w bazie danych pomagają nam lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki temu wiadomo jakie zlecenia są do realizacji, które zlecenia oczekują na części, a te zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą również historię napraw, którą można przeglądać i na podstawie której można podejmować decyzje o dalszej eksploatacji urządzenia.
Do czego przyda się baza zleceń w naszym programie do serwisu:
- Dodawanie, kontrola, ewidencja zgłoszeń zlecanych do serwisu
- Kontrola ilości i jakości wykonywanych usług
- Raportowanie wysokości obrotów serwisu, techników i klientów
- Przeglądanie historii dotychczasowych napraw
- Łatwe wyszukiwanie zleceń i przegląd bazy
- Podział zleceń wg grupy urządzeń ze względu na branżę, rodzaj
- Kosztorysowanie wykonywanych zleceń
Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe zlecenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.