Telefon – Tak, proszę pana, pańskie urządzenie jest już w naprawie. Telefon: Tak, technik przyjedzie jutro. Telefon! Tak, już ci sprawdzam listę zleceń. Teraz masz jechać do... A gdyby tak telefony ucichły? Niech każdy sobie wszystko sprawdza sam: klienci i serwisanci. Poznajcie WebPanel.

Nowa aplikacja współpracująca z Menadżerem Serwisu pozwala na przeniesienie wybranych danych z programu i udostępnianie ich na stronie www zalogowanym użytkownikom. W prosty sposób ułatwia pracę technikom, ale też pracownikom biurowym, których zwolni od stałego kontaktu telefonicznego z dopytującymi o stan zleceń klientami.

WebPanel dla serwisanta

Technicy na ogół pracują w terenie bez laptopów. Nie zawsze też zaczynają pracę od przyjazdu do biura po listę zleceń. A przynajmniej nie musieliby, gdyby dostęp do zleceń pozwolił im jechać prosto z domu do klienta. Czasami to spora oszczędność czasu. A zdarza się, że w ciągu dnia na liście zachodzą zmiany. Logując się ze swojego smartfona na WebPanel, serwisant w łatwy sposób z poziomu przeglądarki sprawdzi aktualną listę zleceń.

WebPanel dla klienta

Klient klientowi nierówny. U niektórych naprawy zdarzają się sporadycznie, a oni sami grzecznie czekają, aż technik upora się z problemem. Są jednak tacy, którzy zleceń dostarczają sporo, a w dodatku, z różnych względów, potrzebują częstego dostępu do informacji o stanie realizacji zlecenia. Pisanie maili albo udzielanie informacji telefonicznie, to zabawa, która pracownikom serwisu zabiera sporo czasu. Teraz wystarczy założyć takiemu klientowi konto w WebPanelu, by mógł on założyć nowe zlecenie, a potem na bieżąco sprawdzać stan jego realizacji.

Jak to działa?

Konto WebPanel można założyć na dowolnej domenie, np. www.nazwafirmy.pl/serwis. Z poziomu programu synchronizującego Menadżer Serwisu Synchro (MS Synchro), zakładamy konta dla pracowników i klientów, którym chcemy dać dostęp. Każdy z nich może sobie zmienić hasło, co daje dodatkowe bezpieczeństwo i komfort korzystania z danych.

MS Synchro odpowiada za płynne przekazywanie danych między Menadżerem Serwisu, a aplikacją WebPanel. Dzięki temu każde zlecenie dodane przez klienta, pojawia się niemal natychmiast w Menadżerze Serwisu, o czym program natychmiast powiadomi serwis. Z drugiej strony, modyfikacje wprowadzone do programu, np. przypisanie nowego zlecenia danemu technikowi albo zmiana statusu zlecenia, dostępne są użytkownikom zalogowanym do WebPanela, bez dodatkowych działań.

Zacznij darmowe testy

Jeśli uważasz, że w Twojej firmie takie narzędzie może się przydać, skontaktuj się z nami na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pomożemy Ci przejść przez instalację wersji testowej, na której bezpłatnie będziesz mógł pracować do końca lutego. Po tym czasie zadecydujesz, czy zechcesz ją wykupić i korzystać z wszystkich wprowadzonych w okresie testowym danych.

Niezbędnym warunkiem korzystania z aplikacji jest posiadanie licencji wielostanowiskowej Menadżera Serwisu w dowolnej wersji: Multi, Auto lub Ksero.

System WebPanel możesz sprawdzić tutaj. www.menadzerserwisu.pl/webpanel. Aby zalogować się, napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a otrzymasz przykładowe dane dostępowe.

Zobacz czym jest i jak działa WebPanel