Systemy alarmowe również trzeba regularnie serwisować

Dlatego jest sporo informacji do zapamiętania o każdym obiekcie. Typ centrali, ilość i rodzaj czujek, manipulatory, sygnalizatory, kody, nr telefonów. Jeśli pomnożymy to przez ilość obiektów to robi się prawdziwy zawrót głowy. Trzeba być dobrze zorganizowanym, aby to wszystko pamiętać i nie pogubić się. Dlatego stworzyliśmy program do serwisu instalacji alarmowych, który naprawdę działa. Wieloletnie doświadczenie w kierowaniu serwisem przełożyliśmy na produkt, który pomaga w codziennej pracy szefów serwisu i serwisantów. Będziesz miał stałą kontrolę nad zgłoszeniami napraw, wydrukujesz zlecenie, zrobisz kosztorys, a gdy klient będzie miał jakieś pretensje, będziesz w stanie wytłumaczyć co i kiedy było naprawiane.

 

Menadżer Serwisu Multi dla serwisu instalacji alarmowych posłuży jako:

  • baza klientów, urządzeń i obiektów, zleceń serwisowych,
  • program do fakturowania,
  • program magazynowy,
  • rejestracja kosztów,
  • rozliczania z dostawcami oraz klientami, wezwania do zapłaty,
  • rozliczanie serwisantów z pracy,
  • kosztorysowanie napraw i ofert,
  • planowanie serwisów,
  • historia przeglądów i napraw systemu,
  • powiadamianie o statusie zlecenia przez e-mail, SMS,
  • eksport sprzedaży do pliku kontrolnego JPK.

Program serwisowy jest ciągle rozwijany, regularne aktualizacje udostępniają użytkownikom kolejne funkcje, które sami mogą zaproponować.

 

Zobacz nasz kanał na YouTube i obejrzyj filmy instruktażowe jak pracować z Menadżerem Serwisu Multi

 

Pobierz program

Menadżer Serwisu Multi

Pobierz program Menadżer Serwisu dla kopiarek i drukarek   Pobierz insttrukcję obsługi Menadżera Serwisu do kopiarek i drukarek

Pobierz instrukcję obsługi

dla Menadżera Serwisu Multi

Do pracy programu niezbędny jest serwer Firebird w wersji 2.5 lub wyższej. Pobierz dla Win32 lub Win64

 

Obejrzyj film jak zainstalować MS auto na swoim komputerze.