Kto jeszcze pamięta stare czasy żmudnego zbierania liczników z dzierżawionych kopiarek? Na szczęście minęły bezpowrotnie i coś, co kiedyś zajmowało nawet kilka dni, dziś można załatwić w niespełna godzinę. Albo i mniej. Jeden kontrakt w 7 kliknięć. 100 maszyn w minutę. Przygotowaliśmy dla Was przewodnik po rozwiązaniach do rozliczania CPC. Od wozu konnego do WRC. No to w drogę!

Czytaj więcej...

Program umożliwia zdefiniowanie wzorców różnych dokumentów, umów i gwarancji, które można wydrukować. Taki wydruk, oprócz wprowadzonych tekstów może automatycznie pobierać dane o kontrahencie, urządzeniu czy umowie. Dzięki temu można drukować różne dokumenty o dowolnej treści i ilości stron bez konieczności przenoszenia danych np. do edytora tekstu.

Czytaj więcej...

Koniec z ręcznym wpisywaniem stanów liczników dzierżawionych maszyn? Nigdy więcej całodziennego dzwonienia do klientów z prośbą o ich podanie? To nie sen :) To efekt współpracy Menadżera Serwisu Ksero z V-Maintenance.

Głównym zadaniem współpracy dwóch programów jest zautomatyzowanie procesów rozliczania umów CPC oraz serwisowych drukarek i kopiarek. Ma to zaoszczędzić wiele godzin pracy, które są niezbędne do wprowadzenia nowych stanów liczników. Jak to działa?

Czytaj więcej...

Kontrahenci to coś bardzo ważnego w działalności każdej firmy. Zbieramy o nich informacje, aby współpraca była wygodna i owocna. Nasz program do serwisu Menadżer Serwisu umożliwia tworzenie bazy kontrahentów, która ułatwia pracę całej firmie.

Czytaj więcej...

Usługi naprawy urządzeń mogą być jednorazowe, lub cykliczne. Urządzenia naprawiane regularnie warto zapisać do bazy danych. Można je przyporządkować do klienta, a następnie tworzyć zlecenia naprawy. Ułatwia to zarządzanie usługami, przyjmowanie nowych zleceń i podejmowanie decyzji o dalszej ich eksploatacji przez klienta.

Czytaj więcej...

Zlecenia naprawy, które zakładamy w bazie danych pomagają nam lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki temu wiadomo jakie zlecenia są do realizacji, które zlecenia oczekują na części, a te zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą również historię napraw, którą można przeglądać i na podstawie której można podejmować decyzje o dalszej eksploatacji urządzenia.

Czytaj więcej...