Kontrahenci to coś bardzo ważnego w działalności każdej firmy. Zbieramy o nich informacje, aby współpraca była wygodna i owocna. Nasz program do serwisu Menadżer Serwisu umożliwia tworzenie bazy kontrahentów, która ułatwia pracę całej firmie.

Czytaj więcej...

Usługi naprawy urządzeń mogą być jednorazowe, lub cykliczne. Urządzenia naprawiane regularnie warto zapisać do bazy danych. Można je przyporządkować do klienta, a następnie tworzyć zlecenia naprawy. Ułatwia to zarządzanie usługami, przyjmowanie nowych zleceń i podejmowanie decyzji o dalszej ich eksploatacji przez klienta.

Czytaj więcej...

Zlecenia naprawy, które zakładamy w bazie danych pomagają nam lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki temu wiadomo jakie zlecenia są do realizacji, które zlecenia oczekują na części, a te zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą również historię napraw, którą można przeglądać i na podstawie której można podejmować decyzje o dalszej eksploatacji urządzenia.

Czytaj więcej...