Nasz program do serwisu Menadżer Serwisu pomaga firmom organizować pracę od 2004 roku.

Przez ten czas przeszedł wiele modyfikacji, przybyło wiele ulepszeń, zmienił swój wygląd. Wiele zmian zostało dokonanych w oparciu o potrzeby jego użytkowników.

Nasz program do zarządzania serwisem pracuje w wielu firmach w całej Polsce. Najwięcej użytkowników programu serwisowego jest w miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice, Zabrze, Bydgoszcz i wielu innych miastach, które można by długo wymieniać. Poniżej przedstawiamy kilka opinii na jego temat.

za darmo Wypróbuj nasz program serwisowy w swojej firmie.

Uratowała nas kobieca intuicja

Pamiętam czasy, gdy serwis działał w oparciu o notatki, które wkładało się do skrzyneczki, a potem rozkładało na biurku, żeby przydzielić zadania technikom. Fakturę wystawiał technik u klienta na samokopiujących drukach.

A potem, w 2004 r. trafiliśmy na Menadżera Serwisu, który zdecydowanie usystematyzował nam pracę. Trochę czasu zajęło, co prawda, uzupełnienie bazy, ale późniejsza praca z programem wynagrodziła nam to z nawiązką.

Czytaj więcej...

W czasach zanim kupiliśmy Menadżera Serwisu, radziliśmy sobie prowadząc dokumentację serwisu w bazie Excel. A w zasadzie to już sobie przestawaliśmy radzić, bo przy 245 serwisowanych urządzeniach, sprawdzenie historii każdorazowo zajmowało technikowi ok 45 minut. Doprowadzało to wszystkich do szału! Zajmowało mnóstwo czasu, a w sprawach pilnych, kiedy klient pieklił się na linii, bywało gorąco.

Czytaj więcej...

Prowadzę duży serwis AGD w Krakowie. Współpracujemy z dużymi sieciami elektromarketów, dla których realizujemy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny wielu znanych marek. Trafiają też do nas klienci „z ulicy”. Przez lata używaliśmy do zarządzania serwisem aplikacji napisanej i pracującej pod starym DOSem. Jednak musieliśmy z niej zrezygnować po zmianie systemu operacyjnego w komputerach na nowszy, który już nie wspiera DOS-a. Trzeba było szybko zastąpić stare, sprawdzone rozwiązanie nowym. I to sprawnie, żeby nie zakłócić funkcjonowania firmy.

Czytaj więcej...

Menadżer Serwisu nie jest pierwszym oprogramowaniem,

o jakie opieramy zarządzanie firmą. Niestety, poprzednie narzędzie bardzo często ulegało awariom, a uzupełnianie utraconych danych zajmowało nam każdorazowo 2-3 dni. Nie mówiąc już o stresie, który przeżywali wszyscy pracownicy, kiedy pieczołowicie wprowadzane dane o klientach i naprawach nagle znikały. Jesteśmy prężnie działającym serwisem elektroniki i nie mogliśmy sobie pozwolić na takie awarie. Na Menadżerze Serwisu możemy pracować w chmurze, a możliwość regularnego robienia kopii zapasowych zabezpiecza nasze dane. Oszczędzamy mnóstwo czasu i nerwów.

Czytaj więcej...

Obsługa serwisu sprzętu biurowego, gospodarki magazynowej oraz sprzedaży zarówno maszyn, materiałów eksploatacyjnych jak i usług w naszej firmie odbywa się w oparciu o system Menadżer Serwisu oraz Fakturka. System w znacznym stopniu usprawnił pracę poprzez zintegrowanie obiegu dokumentów , oraz scentralizowanie bazy danych. 

Czytaj więcej...