Pomoc - Baza zleceń serwisu - jak pracować z bazą zleceń naprawy - Menadżer Serwisu Multi

Zlecenia naprawy, które zakładamy w bazie danych pomagają nam lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki temu wiadomo jakie zlecenia są do realizacji, które zlecenia oczekują na części, a te zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą również historię napraw, którą można przeglądać i na podstawie której można podejmować decyzje o dalszej eksploatacji urządzenia.

Do czego przyda się baza zleceń w naszym programie do serwisu:

  • Dodawanie, kontrola, ewidencja zgłoszeń zlecanych do serwisu
  • Kontrola ilości i jakości wykonywanych usług
  • Raportowanie wysokości obrotów serwisu, techników i klientów
  • Przeglądanie historii dotychczasowych napraw
  • Łatwe wyszukiwanie zleceń i przegląd bazy
  • Podział zleceń wg grupy urządzeń ze względu na branżę, rodzaj
  • Kosztorysowanie wykonywanych zleceń

Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe zlecenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.