Menadżer Serwisu nie jest pierwszym oprogramowaniem,

o jakie opieramy zarządzanie firmą. Niestety, poprzednie narzędzie bardzo często ulegało awariom, a uzupełnianie utraconych danych zajmowało nam każdorazowo 2-3 dni. Nie mówiąc już o stresie, który przeżywali wszyscy pracownicy, kiedy pieczołowicie wprowadzane dane o klientach i naprawach nagle znikały. Jesteśmy prężnie działającym serwisem elektroniki i nie mogliśmy sobie pozwolić na takie awarie. Na Menadżerze Serwisu możemy pracować w chmurze, a możliwość regularnego robienia kopii zapasowych zabezpiecza nasze dane. Oszczędzamy mnóstwo czasu i nerwów.

Z nowym programem zyskaliśmy też wiele możliwości.

Szczególnie cenimy sobie swobodę administrowania funkcjami zarządzania, np. nadawanie dowolnych statusów zleceń. Pracę ułatwia doskonale czytelna historia klientów i urządzeń.

Bardzo cenię sobie współpracę z autorem oprogramowania.

Pan Krzysztof oferuje nie tylko duże wsparcie, ale też spokój i cierpliwość. Nawet, gdy osoby obsługujące program, popełniały początkowo sporo błędów technicznych, znalazł czas, żeby na spokojnie wszystko im wyjaśnić. A potem powtórzyć. U większości tzw. czołowych producentów oprogramowania taka usługa kosztowałaby z 1000 zł. Nasza firma trafiła w dobre ręce. Polecam wszystkim serwisom.

Bogusław Śliwa

MBM Elektronics, Kraków