Na koniec roku mamy prezent, z którego ucieszy się wiele serwisów. Zapraszamy na darmowe testy dwóch bardzo przydatnych aplikacji: Menadżer Serwisu Liczniki i WebPanel. Chwytajcie okazję – darmowy okres testowy trwa aż do lutego.

Menadżer Serwisu Liczniki, wesprze wszystkich wynajmujących urządzenia drukujące. Druga, czyli Menadżer Serwisu WebPanel, pomoże wszystkim tym, którym zależy na bardziej zaawansowanym kontakcie z klientem. Obie aplikacje są już dostępne tutaj. Opis sposobu działania MS Liczniki znajdziecie tutaj. Więcej szczegółów na temat MS WebPanel znajdziesz tutaj.

Pojawienie się tego „młodszego rodzeństwa” Menadżera Serwisu przyczyniło się do wielu zmian w naszych produktach, które musiały zostać dostosowane do nowych możliwości. Bardzo dziękuję panu Przemysławowi z firmy Xermag z Sosnowca, który był głównym motorem i testującym MS Liczniki. Również wszystkim tym, którzy udostępnili przesyłane przez urządzenia dane, aby można było ulepszyć algorytm. System WebPanel możesz sprawdzić tutaj. www.menadzerserwisu.pl/webpanel. Aby zalogować się, napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a otrzymasz przykładowe dane dostępowe.

A oto lista zmian, które przynosi najnowsza aktualizacja.

  • Całkiem nowa możliwość zgłaszania napraw przez klienta. Użytkownicy WebPanela (na razie tylko dla MS Multi i Auto) mogą je otrzymywać przez stronę internetową. Program może nas automatycznie informować, że klient dodał nowe zgłoszenie w taki sposób. Możesz je zaakceptować bądź usunąć, jeżeli uznasz za nieprawdziwe. W przypadku podania numeru seryjnego urządzenia, które już istnieje w bazie danych, system je rozpozna i pobierze z niej dane. Dla klientów często zgłaszających serwisy możesz przydzielić własny login i hasło co ułatwi identyfikację zgłoszeń.
  • Każdy klient będzie mógł sprawdzić status naprawy on-line. Wystarczy, że udostępnisz mu numer zlecenia oraz utworzone dla niego hasło. Będzie ono drukowane na dokumencie przyjęcia do naprawy. Możesz je również wysłać za pomocą e-mail lub SMS. Klient, który będzie posiadał własny login do WebPanel, będzie mógł sprawdzić stan wszystkich swoich zleceń. Idealne dla serwisów obsługujących duże sieci handlowe. Mniej czasu spędzonego przy telefonie, nerwów oraz możliwość sprawdzenia również po godzinach pracy serwisu i weekendy to ważna wartość dodana :)
  • Jeżeli klient wysyła urządzenie do naprawy, możesz wystawić zlecenia oraz wysłać mu via e-mail druk na przesyłkę. Będzie on zawierał nr zlecenia, kod kreskowy oraz adres serwisu. Łatwiej zidentyfikujesz przesyłkę. Druk jest dostępny po wciśnięciu prawego przycisku myszy na zleceniu Drukuj → Nr zlecenia wraz z kodem kresk.
  • Integracja umów CPC z MS Liczniki. Szybkie rozliczanie umów na podstawie przesłanych liczników przez urządzeń za pomocą e-mail. Wkrótce również import liczników z wielu dostępnych systemów monitoringu urządzeń. Integracja ta pozwoli na oszczędzenie mnóstwa czasu traconego dotąd na żmudne przepisywanie liczników z urządzeń oraz obliczenia kwoty do zapłaty przez klientów.
  • W zestawieniu należności za umowę CPC dodano podsumowanie wydrukowanych stron łącznie dla wszystkich urządzeń objętych umową.
  • W umowach CPC dodano możliwość ustawienia dnia miesiąca, którego umowa jest rozliczana.
  • W MS Ksero urządzenie można wyszukiwać w nowy sposób. Zamiast przez wyszukanie klienta lub po pełnym numerze seryjnym, można otworzyć okno wszystkich urządzeń i wyszukać urządzenie po fragmencie numeru seryjnego lub w dowolny inny dostępny w nim sposób. Kiedy już zaznaczysz interesujące urządzenie wystarczy wcisnąć przycisk Idź do urządzenia, aby do niego przejść w głównym oknie. Dla szybszego dostępu wszystkich urządzeń dodano nową ikonę na pasku.
  • Podczas tworzenia nowego zlecenia dla urządzenia z bazy, pojawi się informacja o otwartych już dla niego zleceniach. Pomoże to uniknąć dublowania zleceń przez różnych użytkowników.
  • Zapisując nowe zlecenie, możesz zaznaczyć, aby zostało ono automatycznie wysłane do technika jako załącznik PDF.
  • W MS Multi oraz Auto w oknie zleceń można zaznaczyć, aby widok listy zleceń omijał filtr daty z podziałem na miesiące. Po jego zaznaczeniu zlecenia mogą być wyświetlane z ostatnich 3, 6, lub 12 miesięcy. Zrobiliśmy to na prośbę kilku osób, które drażnił podział zleceń na poszczególne miesiące :)
  • Aby uniknąć pomyłek w datach i sumie faktury podczas jej wystawiania, wyświetli się podsumowanie dokumentu, zanim ostatecznie zostanie on zapisany. Osoby, które owo podsumowanie będą uważały za zbędne, będą mogły je wyłączyć.
  • Firmy, które większość faktur wystawiają wg cen brutto, w edycji faktury mogą zaznaczyć, domyślne wystawianie faktur wg cen brutto.

Aktualizacja zawiera również szereg innych nie opisanych drobnych zmian, które zostały zgłoszone. Dziękujemy za wszystkie przesłane uwagi i czekamy na kolejne.