Pierwsza aktualizacja w 2018 roku przynosi kilka istotnych zmian. Nowe możliwości raportowania oraz zmiany wymuszone przez ministerstwo Finansów.

A to lista aktualizacyjna:

  • Na liście dokumentów sprzedaży pojawiła się możliwość podliczenia wykonanej sprzedaży przez wybranego pracownika. Warunkiem jego powstania jest zapis osoby wystawiającej, bo na jego podstawie jest tworzony filtr. Aby go utworzyć wystarczy na tabeli kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać „Sprzedaż wykonana przez ...”. Z listy rozwijanej wybrać sprzedawcę i kliknąć „Wybierz”. Wyświetlą się dokumenty i podsumowanie tylko dla wybranej osoby. Takie zestawienie można zapisać do CSV / XLS. Odświeżenie danych spowoduje powrót do standardowego ich wyświetlania.
  • Do wydruku stanu magazynowego dodano dodatkowe pola uwag i umiejscowienia na magazynie, przydatne przy inwentaryzacji.
  • Dostosowano eksport pliku JPK do nowych wymogów określonych przez Ministerstwo Finansów. Na początku lutego będzie kolejna aktualizacja związana z JPK, gdyż MF określiło nowe warunki, jednak nie dostosowało do niego udostępnionego przez siebie oprogramowania.
  • Pojawiła się możliwość eksportu kontrahentów do pliku CSV. Ze względów bezpieczeństwa funkcja jest ukryta. Aby go wykonać należy posiadać uprawnienia do wydruku listy kontrahentów. Następnie wyświetlić listę kontrahentów, wykonać ewentualne filtrowanie i wcisnąć klawisz F12. Do pliku zostaną zapisane wyświetlone dane w tej samej kolejności.

Czekamy na Państwa uwagi, które posłużą do dalszego rozwoju naszych programów do serwisu.